Wat ga je doen?
Jij gaat de commerciële activiteiten binnen jouw klantteam leiden. Dit team bestaat uit (key) accountmanagers en office accountmanagers & support. Met deze collega’s werk je dagelijks aan het verhogen van de klantwaarde en hiermee de klanttevredenheid. Als klantteammanager speel je een (inhoudelijke en commerciële) cruciale rol en geef mede richting aan de klantgesprekken aan tafel, op directie en Raad van Bestuur niveau. Je maakt actief onderdeel uit van het management van de BU Zorg (BU manager en de andere 2 klantteammanagers), die met elkaar de commerciële visie en strategie uitzetten en door vertalen binnen de klantteams.
Jouw team wordt ondersteund door BI specialisten voor de juiste informatie en de implementatiemanager voor een feilloze implementatie van nieuwe pakketten en/of klanten. Met aandacht en passie zorg je ervoor dat King, met maatwerk en sluitende oplossingen, onze klanten werk uit handen neemt. Daarmee kan de klant zich focussen op wat er voor hen echt toe doet. In de bredere organisatiecontext neem je regelmatig deel aan of leid je (verbeter) projecten. Zoals eerder genoemd is het een van jouw voornaamste doelstellingen om de klanttevredenheid te verhogen, wat je uiteraard niet doet zonder de salesdoelstellingen, zoals omzet en marge, uit het oog te verliezen. Daarnaast is het jouw belangrijkste uitdaging én doelstelling om jouw team te faciliteren, richting te geven en mensen te stimuleren om het uiterste uit zichzelf te halen.
Wie ben jij?
Je bent een bekend gezicht en jij kent iedereen; men weet je te vinden! Een goed netwerk opbouwen en onderhouden is dan ook van belang. Je geeft richting en maakt mensen verantwoordelijk voor hun eigen resultaat. Je bent positief kritisch, energiek en gaat voor resultaat. Jij brengt jouw klantteam naar een volgend niveau.
Wat verwachten wij?
- HBO + werk- en denkniveau, bij voorkeur in een commerciële richting; breed commercieel track record en een inhoudelijke visie op commercie;
Je hebt tenminste 5 jaar werkervaring met bewezen resultaat in een soortgelijke functie; - Je bent ondernemend, resultaatgericht en weet mensen te inspireren en in beweging te krijgen;
- Je hebt ruime leidinggevende ervaring aan teams bestaande uit salesprofessionals;
- Het is een pré wanneer jij ervaring & en netwerk hebt binnen de zorg en/of kennis hebt van het business model van de groothandel;
Je hebt naast Nederlands, een goede beheersing van (technisch) Engels.
En daar staat natuurlijk wat tegenover:
- Een passend salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Bonusregeling;
- Een goede pensioenregeling;
- Een leaseauto;
- Een laptop en mobiel van de zaak;
- 27 vakantiedagen en de optie om vakantiedagen bij te kopen;
- Veel ruimte voor opleiding & ontwikkeling met de Bunzl Academy, naast diverse externe opleidingsmogelijkheden;
- Deelname aan het optie spaarplan van Bunzl;
- Korting op het gehele assortiment van KING;
- En natuurlijk leuke collega’s.
Energie om aan de slag te gaan?
Klik hiernaast op de button “solliciteren” en stuur jouw motivatie en CV naar ons toe! Nog niet overtuigd en heb je vragen? Stel ze gerust en neem contact op met Ingrid de Jong, Business Unit Manager Zorg (06-55121929) of met Karlijn Pijnenburg, HR Adviseur (06-16133764).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.