In ons salesteam zijn wij op zoek naar een energieke en proactieve Office Accountmanager & Support!
Wat ga je doen?
In de functie van Office Accountmanager draag je elke dag een steentje aan bij aan het “ontzorgen” van onze klanten, zodat zij zich met de kerntaken bezig kunnen houden.
Je bent het dagelijkse aanspreekpunt van onze klanten en de spin in het web in de afstemming met onze klanten en de accountmanager in jouw regio. Intern schakel je met jouw collega’s van Sales, Inkoop, Finance en Supply Chain. Jij bent daarbij van A-Z operationeel verantwoordelijk voor het beheer en de uitbouw van het klantpakket. Het salesplan stel je samen met jouw collega van de buitendienst op. Wensen van onze klanten stem je af, met een optimale dienstverlening en klanttevredenheid tot resultaat. Je rapporteert in deze functie aan de Klantteammanager en wordt in het operationele proces gecoacht en ondersteund door de senior office accountmanager.
Wat kun je nog meer verwachten?
Je zorgt voor dagelijkse afstemming met het (multifunctionele) accountteam en klanten inzake forecast, voorraadniveau, orders, orderverwerking, alternatieven, leveringen/levertijden, manco’s, reclamaties, betalingen en overige zaken. Via telefoon, chat, Teams of email. Je zorgt voor gedegen en snelle oplossingen naar klanten, passend bij de probleemstelling;
- Je zorgt voor dagelijkse bewaking en invoeren van orders (proactief alternatieven inzetten waar nodig), waarbij je actief naar klanten stuurt en adviseert over digitale orderinvoer-en verwerking via onze webshop;
- Up to date houden van AX (ERP systeem; bijhouden en verrijken van klantgegevens) en invoeren en actief bewaken van offertes, klachten, manco’s, webshopmeldingen etc.;
- Invoeren en bijhouden van klantprijzen en sturen op verhogen margeresultaat. Je zorgt voor opvolging bij issues in debiteurenbeheer;
- Je ondersteunt de (key) accountmanager en bent samen verantwoordelijk voor het realiseren van het vastgestelde budget van het rayon;
- Een uitdagende job binnen een frisse, innovatieve afdeling met enthousiaste collega’s;
- Een grote mate van vrijheid om je te ontwikkelen op zowel persoonlijk als professioneel vlak.
Wat verwachten wij ?
- HBO werk- en denkniveau (met als pré een commerciële studierichting);
- Sterke communicatieve vaardigheden in de Nederlandse in woord en geschrift;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Je hebt een commerciële en gedreven instelling met oog voor een duurzame relatie met de klant;
- Je bent resultaatgericht, weet voortgang goed te bewaken en bent creatief;
- Je bent ondernemend en weet anderen aan te haken (je zoekt de verbinding op);
- Wij werken met Microsoft Dynamics (AX), ervaring hiermee is een pré! Uiteraard verwachten wij ook uitstekende kennis van het reguliere Microsoft Office pakket;
- Affiniteit met de zorg.
En daar staat natuurlijk wat tegenover:
- Een passend salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Bonusregeling;
- Een goede pensioenregeling;
- Een laptop en mobiel van de zaak;
- 27 vakantiedagen en de optie om vakantiedagen bij te kopen;
- Veel ruimte voor opleiding & ontwikkeling met de Bunzl Academy, naast diverse externe opleidingsmogelijkheden;
- Deelname aan het optie spaarplan van Bunzl;
- Korting op het gehele assortiment van KING;
- Daarnaast hebben we verschillende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een collectieve bonusregeling, bedrijfsfitness, fietsplan of een leasefiets.
Wie zijn wij?
Als leverancier van facilitaire en medische producten levert King totaaloplossingen. Maatwerk, met aandacht geleverd. Een intelligent bestel- en leverproces, transparant en ingericht op de actuele behoeften van onze klanten. Geen omkijken naar waar, wanneer en hoeveel spullen onze klanten geleverd krijgen. Zodat ze hun werk goed, veilig en met de juiste focus kunnen blijven doen. Ons innovatieve e-commerce platform en slimme logistiek leveren meer tijd op. Wij zorgen ervoor dat iedereen die werkt in de zorg, bij de overheid en in de commerciële sector, maximaal aandacht kan geven aan patiënten, cliënten, studenten, projecten en collega’s. Aandacht voor vandaag. En voor de toekomst. Dat vinden we belangrijk. De kernwaarden van King zijn Samen, Verantwoordelijk & In Beweging. Met een gedreven en enthousiast team van ruim 165 collega’s werken we iedere dag aan het overtreffen van onze klantverwachtingen conform onze waarden. En dit alles vanuit ons prachtige hoofdkantoor in Tiel. King werkt in het hier en nu, aan het daar en straks.
Energie om aan de slag te gaan?
Klik hiernaast op de button “solliciteren” en stuur jouw motivatie en CV naar ons toe!
Wil je meer informatie over deze vacature en het sollicitatieproces? Neem dan contact op met Rachelle Pickée, HR Adviseur (0651805412).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.