Wat ga je doen?
Als Inkoper bij King ligt je focus op het tactische /strategische inkoopproces.
Samen met jouw team zoek je naar optimalisatie van bestaande productpakketten binnen jouw categorie. Je opereert in een team en bent het aanspreek voor onze leveranciers. Leveranciers weten jouw te vinden in tijden in deze dynamisch tijden. Je bent dan ook verantwoordelijk om samen met jouw leveranciers een passende oplossingen te vinden om onze klanten tevreden te kunnen stellen.
In deze functie rapporteer je aan de manager inkoop.
Onderstaande werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket:
• Voeren van onderhandelingen en vastleggen van gemaakte afspraken met leveranciers;
• Contact onderhouden met leveranciers en (hoofd)inkopers binnen Bunzl Nederland;
• (pro)actief volgen van marktontwikkelingen;
• Verbinden; je werkt nauw samen met de afdelingen Productmanagement, Sales, Logistiek, Marketing en Finance;
• Bijdragen aan groei en optimalisatie van het inkoopproces, zowel van King als Bunzl breed.
Wie ben jij?
Met jouw positieve persoonlijkheid breng je het werkplezier in je collega’s naar boven, van nature ben je een verbinder en zoekt dan ook graag het contact met collega’s binnen en buiten King.
Wat verwachten wij?
• Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau, daarnaast beschik je over je Nevi 1 diploma;
• Je hebt aantoonbare inkoop ervaring, bij voorkeur binnen de groothandel;
• Je hebt een hands-on mentaliteit, bent een teamplayer en je beschikt uiteraard over goede onderhandeling skills;
• Je bent communicatief vaardig en spreekt en schrijft dan ook goed Nederlands en Engels;
• Je beschikt over uitstekende contactuele eigenschappen en een daadkrachtige werkinstelling.
Wat bieden wij jou?
• Een uitdagende inkoopfunctie binnen een groeiende internationale onderneming;
• Een passend salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring;
• Een goede pensioenregeling;
• Een laptop en mobiel van de zaak;
• Een leaseauto;
• Een bonusregeling;
• 26 vakantiedagen + 1 bonusdag en de optie om vakantiedagen bij te kopen;
• Een informele bedrijfscultuur met gedreven collega’s;
• Veel ruimte voor opleiding & ontwikkeling met de Bunzl Academy, naast diverse externe opleidingsmogelijkheden;
• Deelname aan het optie spaarplan van Bunzl;
• Collectiviteitskorting op jouw zorgverzekering en korting op het gehele assortiment van KING;
• De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
Wie zijn wij?
Als leverancier van facilitaire en medische producten levert KING-totaaloplossingen. Maatwerk, met aandacht geleverd. Een intelligent bestel- en leverproces, transparant en ingericht op de actuele behoeften van onze klanten. Geen omkijken naar waar, wanneer en hoeveel spullen onze klanten geleverd krijgen. Zodat ze hun werk goed, veilig en met de juiste focus kunnen blijven doen. Onze innovatieve e-commerce platform en slimme logistiek leveren meer tijd op. Wij zorgen ervoor dat iedereen die werkt in de zorg, bij de overheid en in de commerciële sector, maximaal aandacht kan geven aan patiënten, cliënten, studenten, projecten en collega’s. Aandacht voor vandaag. En voor de toekomst. Dat vinden we belangrijk. De kernwaarden van KING zijn Samen, Verantwoordelijk & In Beweging. Met een gedreven en enthousiast team van ruim 165 collega’s werken we iedere dag aan het overtreffen van onze klantverwachtingen conform onze waarden. En dit alles vanuit ons prachtige nieuwe hoofdkantoor in Tiel. KING werkt in het hier-en-nu, aan het daar en straks.
Energie om aan de slag te gaan?
Klik hiernaast op de knop “solliciteren” en stuur je motivatie en cv naar ons toe!
Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Tim Redelijkheid, Manager inkoop (06-53141585). Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Zefanja Boegem, HR Adviseur (06-51 80 54 12).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.